Over Saar die grip heeft gekregen op haar boosheid
Lees hier het interview met de ouders van Saar (7 jaar) en laat je inspireren.
Waarom hebben jullie besloten om kindercoach Geerteke te benaderen?
Onze dochter Saar kon
ontploffen op de momenten dat ze last had van veel stress. Op die
momenten kon ze gaan gillen, huilen, schreeuwen; eigenlijk werd ze
woedend. Ook merkten we dat het lastig was voor Saar om gebeurtenissen
te relativeren. Veel was voor haar een trigger van onzekerheid en een
boos gevoel. We hebben Geerteke benaderd, omdat we geloofden dat het
goed zou zijn voor Saar als een kindercoach haar tools zou aanreiken
voor meer rust in haar lijf en hoofd. Verder waren we op zoek naar
handvatten om onze dochter te helpen in het voorkomen van een
ontploffing of in het begeleiden van het omgaan met stress.
Wat is in jullie ervaring het resultaat van de kindercoaching bij Geerteke?
Saar heeft geleerd zich minder
te irriteren en ze ervaart minder stress. Ze heeft inzicht gekregen in
haar gevoelens en waar deze vandaan komen. Het gaat eigenlijk hartstikke
goed met haar. Natuurlijk is ze nog weleens boos of moet ze na een
drukke dag ontladen, maar dat is ok, ze is mens. Saar herkent nu eerder
als er toch stress ontstaat en op die momenten zijn we samen in staat
weer tot rust te komen. Ook wij hebben geleerd te delen hoe het met ons
gaat op zo’n moment en dat geeft haar rust. Wij merken dat de blije en
vrije Saar weer terug is. Van diverse mensen om ons heen horen we ook
dat Saar zo goed in haar vel zit, haar eigen gang gaat, vrolijk is en
weet wat ze wil. Het is mooi dat ook anderen merken dat ze weer “terug”
is.
Hoe hebben jullie de kindercoaching bij Geerteke ervaren?
Wij hebben de coaching door
Geerteke prettig ervaren. Gedurende de coaching merkten we aanvankelijk
meer behoefte aan een terugkoppeling. Dit heeft Geerteke ter harte
genomen door ons vaker bij te praten en met meer regelmaat
oudergesprekken in te plannen. Hierdoor werd voor ons beter zichtbaar
dat het probleem werd aangepakt.
Welke tips hebben jullie voor ouders die overwegen een kindercoach te benaderen? Ik zou het eigenlijk iedereen aanraden, je wordt er niet slechter van. Als je het gevoel hebt dat je kind vast loopt, en je kind dit zelf ook zo ervaart, is het echt een hele prettige ervaring.
Ben jij klaar voor deze ervaring? Neem dan contact met me op!
Geerteke
| ☎ Plan een belafspraak Wil je telefonisch even sparren?
Kies een handige tijd via Calendly of bel me op 0641275244. | 📧 Stuur me vrijblijvend een mail Mail je liever? Plan je graag een intake?
Aan info@kinderpraktijkgeerteke.nl of via het contactformulier. |